Skistua garn och poliskontroll

Jag fick idag bara stanna i en poliskontroll.. Så det blev inget superrekord i poliskontroller men nogväl ett rekord..

Har som sagt jobbat för första gången på Skistua.. Det var stressigt och rörigt till en början men när man väl börjar hitta var sakerna ska så blir det smidigt att jobba.. Dock har jag haft för tighta skor på mig under hela dagen så mina tår har skavt på varandra.. Men men så kan det gå.. Jag hade ju tänkt ha mina skor som jag hade igår på jobbet men dem var ju fuktiga fortfarande..

Elin var ju också och jobbade idag och som tur var så slutade hon ungefär samtidigt som mig så att hon slapp åka taxi hem från jobbet eftersom jag kunde hämta henne.. Hon verkade ha haft det lite mer rörigt än mig.. Det kan ju bero lite på att hon aldrig har jobbat i restaurang innan också..

Men nu har vi iallafall kommit hem och fått i oss lite mat.. Hamburgare och pommes blev det.. Och nu är det dax för kvällsfilmen att somna till..

Sov gott

Kommentarer
Postat av: Din favorit smyge.. :)

Oj då-- lät som en rörig afton för de maka paret ekeroth.. Får krya på tårna.! Å hälsa elin att röra är en del av restaurangbranchens vardag.. kolla på mej.. hur rörig e inte ja på en skala!? poss poss träffa Pia på kvantum..! :) alltid kul med lite samma DNA från min lilla emil! :)

2010-01-24 @ 23:18:27
Postat av: ja igen..

D där me DNA.. lät kanske lite knasigt.. :S men du hajjar.. :)

2010-01-24 @ 23:19:21

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0