Jobba jobba.. Virka virka.. Äta macka.. *mums*

Har jobbat 11-17 idag och därefter hade jag vakttelefonen fram till 21.. Fast ingen ringde till den.. Skönt värre..

Vi fick ju vårt nya garn och virknålar igår så nu är virkfabriken igång igen:D Får se om det blir en mössa eller ett pannband.. Har inte betämt mig riktigt ännu..

Jag har även passat på att förgylla kvällen med att elda upp lådan som det kom en snowboard i häromdagen.. Mysigt värre med kamin att elda i:D

Men allt man hittar på gör att man blir lite hungrig eller iallafall Elin blev hungrig.. Jag var så uppslukad av virkningen så jag kände liksom inte efter.. Men Elin känner ju sånt.. Så hon slängde in 4 baguetter i ungen som vi har slukat nu.. Smaskens var det med nybakta baguetter med smör o ost..

Nu är det nog dags att återgå till virkandet och snart nanna kudden.. Vi ska ju ut i backen imorgon och sen på afterski så då får man vara utvilad för att orka..

Tjo o tjim kexlim (nutella)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0