Isig backe och motvind...

Var ute och körde lite innan idag på min bräda.. Dessvärre var det motvind till hoppen och isigt i backen.. Men nu snöar det så förhoppningsvis är det bättre imorn.. Om inget annat så lär det vara lite lite puder imorn.. Och det är ju aldrig fel tycker jag..

För övrigt så har jag tvättat lite idag.. 2 maskiner så snart är tvättpåsen tom igen:D Det är alltid skönt att ha rentvättat.. Passade även på att torka av bänkskivorna i köket från diverse smuts.. Bläää..

Nu är det tv-tittande men funderar skarpt på att knalla in på rummet och virka lite istället.. För då kanske jag blir färdig med min mössa någon gång innan våren:P

Tjo tjo en röd sko..

Kommentarer
Postat av: Elin

ja tror du blir klar innan våren älskling :) du har ju fått in en rätta knycken nu! puss

2010-01-26 @ 22:37:28

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0