32 balkonger skottade idag:D Och ny design på bloggen:P

Idag kom jag på jobb och fick reda på att jag skulle skotta snö från balkonger... Så där stod jag i skateskor och inga varma vantar.. Det visade sig att min chef hade sms:at mig på fel nummer.. Jobbigt värre.. Men det klarade sig bra fram tills att jag kom in och snön smälte in genom mina skor.. Brr kallt värre..

Sen åkte jag hem och slängde in en pizza eftersom jag varken orkade eller hade lust till att ställa mig och laga mat..

Eftersom Elin ska jobba imorgon fick vi ju åka till Gol igår och inhandla skor till henne.. Men det visade sig att då passade ju inte byxorna så bra så dem var vi och bytade idag.. Som tur var inne i Hemsedal.. Så vi passade på att lämna Johanna & Pernilla på jobb då med..

Och sen dess har vi varit hemma och slappat och kollat tv och pillat på bloggarna.. elafela har Elin förövrigt som bloggnamn om ni ska besöka henne.. Men bara lugn jag är inte färdig med min blogg ännu det kommer mera framöver.. Idag har mest varit för att försöka få en inblick i var man ändrar vad och hur..

Förövrigt har jag idag hunnit bli stannad av polisen 2 ggr för blåskontroll.. Det var nästan att vi fick köra in en 3:dje gång också men vi slapp som tur var undan:D

Imorgon är det jobb för Elin på Skarsnuten Hotel för första gången och för mig på Skistua för första gången.. Lite spännande är det nog allt..

Tack för idag och på återseende.. :D

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0