Nu har jag jobbat klart för dagen..

Idag började jag 11.. Jag var hemma vid 17-tiden men jag har haft jour.. Så jag har inte slutat förrän alldeles nyss.. Och imorgon har jag också jour samt på söndag.. Det är ganska skönt för än så länge har ingen behövt rycka ut under jouren..

Imorgon ska jag jobba på Skistua.. Börjar 12 och slutar väl som sist runt 20.. Sen är det bara hem snabbt och svida om för att åka in och laga tacos med Viktor, Linneá, Rowan och Elin.. Därefter är det utgång på Hemsen.. Timbuktu ska uppträda.. Det blir nog en heltrevlig kväll..

Nu är det inbokat besök under v.11 v.13 v.14.. Så tänker ni komma och hälsa på så är det alltså fullt dessa veckor..

Nej nu ska jag se om Elin har lyckats reda ut min virkning.. Jag har börjat om 5 ggr för att det har snurrat sig.. Jag tänkte ge upp men Elin erbjöd sig att hjälpa mig.. Så nu ska jag väl virka vidare på mitt tänkta pannband..

Adjö adjö

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0