Lång dag i backen..

Vi gick upp vid 9 imorse.. Så vi var i backen vid 10.. Elin skulle jobba så hon gick dit vid 11.30 och vi andra åkte vidare.. Vid 13 så var det ganska lagom att äta lite lunch.. Vi upptäckte fördelen med att ha bransjekort.. Det blev halva priset på lunch.. Det var inte dåligt att få en burgare pommes och en dricka för 50 nok.. Efter lunchen körde vi backen igen.. Men vi var nog lite slöa och trötta för ingen pallade riktigt åka den sista timmen.. Det blev bara slöåkning..

Till trots för en seg eftermiddag så hade vi en fantastisk förmiddag.. Jag lyckades landa min 540 och snart kommer väl 360 också.. Skumt värre..

Rowan passade på att trilla igen och fick näsblod för andra gången på 1 vecka.. Så nu har vi alla utrustat oss med lite servetter när vi är ute och åker..

Nej nu ska jag lägga mig på soffan en stund..

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0