Kvällskidåkning Jobb Kvällskidåkning igen Jobb igen..

Fullt upp dem senaste dagarna.. Körde lite kvällsåkning i torsdags.. Sjukt bra förhållanden var det.. Snön var mjuk och fin och det var inte mer än -5.. Toppenkväll helt enkelt..

Igår var det jobb igen.. Vi var klara ganska tidigt men fick ju stå och vänta in Johanna & Pernilla.. Jag och Elin har bara fått typ tokstora lägenheter att städa nu i det sista men det är ganska skönt att slippa springa fram och tillbaka mellan hus och lägenheter..

Under gårdagens kväll passade vi på att njuta av lite kvällsskidåkning.. Det var väldigt mycket folk när vi kom dit men det tunnades ut ganska snabbt.. Folk slutar ju åka ungefär 20.00 så då har man backarna för sig själv.. Dessvärre var det lite kallt igår och isigt..

Idag ska jag upp och jobba på Skarsnuten Hotell det ska bli skojsigt.. Jag tyckte det var jättetrevligt där förra gången så jag ser faktiskt fram emot att jobba där igen..

Men nu är det frukostdags så att jag orkar med hela dagen..

Ha det kalasfint.. Någon gång nästa vecka kommer det upp lite bilder från systemkameran.. :D

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0