Ingen kvällsåkning efter

den soppan.. Det blev vi alldeles för mätta för att klara av.. Synd men ibland orkar man inte riktigt som man tänkt sig från början..

Istället har vi chillat framför tv:n och myst med cola.. Jag har passat på att kolla film och käka chips också..

Jag var ute och åkte med en av mina kollegor innan idag.. Dessvärre när vi var på väg ner mot parken så skulle han vända sig om men fastnade med tårna och slog huvudet rakt ner i marken.. Tur att jag har tjatat på honom om att kjöpa hjälm.. Synd bara att den inte hjälpte honom eftersom han slog framsidan av huvudet.. Han lyckades få ett skrapsår på hakan, en spricka i läppen och en näsa som blev lite ur led.. Den såg ut som en banan för att beskriva näsan.. Tur att dem iallafall fortfarande hade öppet på skipatrullen.. Dem hade även öppet på sjukstugan i Hemsedal som vi fick åka till och rätta till näsan och sy läppen..

Det var nog dagens.. Själv höll jag på att trilla på 360 eftersom jag landade typ efter hoppet.. Inte så bekvämt.. Men så går det när man får mer fart än man tror..

Nej nu ska vi nog lägga ner för idag

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0