Banken inte backen..

Idag var det tänkt att gå upp tidigt och åka till backen igen.. Men när jag vaknade och kollade skistars hemsida så var det kallt och jävligt.. Så det blev till att somna om igen och hoppas på varmare väder tills nästa alarm ringde.. Visst var det varmare när jag klev upp men mycket blåsigare också.. -15 imorse med 2 ms men sen var det -12 med 7 ms.. Inte riktigt värt att dra ut då.. Så det blev att sätta sig i soffan och vänta på att Elin skulle vakna..

När så Elin hade vaknat blev det frukost och tv-tittande.. Sen började vi planera att iallafall åka lite idag.. Det blev inte av eftersom vi skulle till banken också.. Så idag har vi alltså ätit frukost och varit på banken.. Händelserikt som aldrig förr..

Men när vi väl kommit hem från banken och passat på att inhandla diverse chips och smått och gott inför kvällen så röjde jag vår snöiga gångväg.. Så nu har vi en snötrappa från parkeringen och ner till lägenheten.. Jag passade även på att göra den lite bredare på vissa ställen så att man faktiskt kan gå på bredden..

Elin kollade vår postlåda innan och hittade ett paket till sig, ett brev till mig och ett papper till Pernilla som meddelade att hennes bräda hade ankommit..

Ikväll ska vi ha lite förfest här ute med Linnéa, Viktor, Rowan & Pernilla.. För det är ju party på Elgen ikväll..

Snart är det dags att hoppa in i duschen.. Funderar dock på om jag ska laga mat först.. Cevapcici, ris, bearnaise och tzatziki.. Det blir smaskens.. Vi tänkte först kålpudding men man blir ju rätt fisig av kål och det är väl inte så trevligt att knalla omkring med gasig mage på krogen..

Ha det kalas för det har vi:D

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0